Overslaan naar content

HR Services Consultant op Schiphol

Op locatie
  • Schiphol, Noord-Holland, Nederland
Hoofdkantoor

Functieomschrijving

Doel van de functie

Als HR Services Consultant ben je verantwoordelijk voor het HR advies en ondersteuning aan de aan jou toegewezen teams. Je zal leren om advies te geven aan leidinggevenden en medewerkers ten aanzien van diverse HR-onderwerpen. Ook zal je je bezighouden met alle administratieve HR-werkzaamheden en -projecten. Hier word je natuurlijk goed in begeleid zodat je dit op den duur zelfstandig uit kan voeren.

De HR-afdeling streeft naar continue verbetering van het operationele proces. Het doel is om optimale en efficiëntere dienstverlening te realiseren aan de medewerkers. Hierbij is het belangrijk om goed samen te werken en betrokken te zijn binnen het team.


Positie binnen de organisatie:

Jouw direct leidinggevende is jouw teamleader waaraan je rapporteert en indirect aan de HR Business Partner.


Verantwoordelijkheden:

  • Opbouwen van duurzame samenwerking en relatie met de eigen toegewezen teams en de leidinggevenden van die teams;

  • Je leert bruikbaar en inhoudelijk advies te geven aan leidinggevenden en medewerkers m.b.t. HR-procedures, HR-beleid, veranderende wetgeving en andere specifieke HR-onderwerpen zoals alle vormen van verlof, contractverlengingen, etc;

  • Het juist, tijdig en zorgvuldig verrichten van (administratieve) werkzaamheden ten behoeve van de personeelsadministratie en het up-to-date houden van de e-dossiers;

  • Ervoor zorgen dat de HR Services binnen I-SEC Nederland 'best in class' zijn, met daarbij de nadruk op proces, kwaliteit, digitalisering, productiviteit en een prettige employee journey;

  • Up-to-date houden van kennis en ontwikkelingen binnen het vakgebied.

Wie ben jij:

Als HR Services Consultant ben je een echte allrounder en sta je met een positieve en proactieve houding voor iedereen klaar binnen het bedrijf. Je bent een teamplayer en de helpende hand van de HR Consultant (adviseur), samen zorg je ervoor dat alle personeelszaken tiptop in orde zijn. Zo weet jij het een en ander van wet- en regelgeving en ben je een echte administratieve duizendpoot.

Vereisten

Functie eisen:

  • HBO werk- en denkniveau; HRM-diploma of een vergelijkbare opleiding;

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;

  • Heb je al kennis van Afas? Dan is dat mooi meegenomen!;

  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Actuele (basis)kennis van de huidige wet- en regelgeving; Arbeidsrecht, Arbowet;

  • Algemene HR-kennis op gebied van in-, door- en uitstroom;

  • Ervaring met Excel en geavanceerdere workflow-systemen als gebruiker is een pré.


Belangrijkste competenties:

  • Communicatief vaardig;

  • Heeft zeer goede sociale en communicatieve vaardigheden;

  • Weet met de diverse niveaus in een organisatie te communiceren en heeft een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Heeft een goed ontwikkeld empathisch vermogen;

  • Resultaatgericht;

  • Beschikt over de mogelijkheid om prioriteiten te stellen en de werklast zelfstandig te organiseren in een drukke werkomgeving;

  • Je spant je actief in om concrete resultaten en/of doelstellingen te halen. Bij tegenslagen geef je niet snel op!

  • Analytisch vermogen;

  • Kan van nature hoofd- en bijzaken onderscheiden;

  • Is goed in het ontleden van informatie en het leggen van verbanden. Heeft snel door welke ontwikkelingen gevolgen hebben voor het werk en handelt hiernaar;

  • Streeft naar nauwkeurigheid en probeert fouten zoveel mogelijk te voorkomen;

  • Kan snel schakelen en accepteren van 'nieuwe werkelijkheden;

  • Blijft efficiënt werken onder wisselende omstandigheden door je steeds aan te passen aan de omgeving, taken, verantwoordelijkheden, en/of mensen.


Wat bieden wij jou?

  • Een uitstekend salaris gebaseerd op jouw werkervaring;

  • 8% vakantiegeld;

  • Reiskostenvergoeding;

  • 24 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur);

  • 13 adv-dagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur);

  • Doorgroeimogelijkheden;

  • Een aanstelling voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract;

  • Leuke teamuitjes/activiteiten;

  • Een geweldig team met enthousiaste collega's.

Reageren:

Ben jij enthousiast geworden en wil jij aan de slag bij ons? Reageer dan voor 26 juli 2024.

Selectieproces:

Allereerst vindt een selectie plaats op basis van jouw CV en motivatiebrief, zorg dus dat deze er netjes en overzichtelijk uitzien en reageer alleen als je aantoonbare werkervaring hebt. Na een eerste selectie volgt een gesprek.


Wil je eerst meer informatie over de functie, neem dan telefonisch contact op met Sonja Riemersma via 06 - 433 97 214 of via e-mail s.riemersma@i-sec.com







of